11.1.20

Aukce pro Austrálii

Austrálie je země, která se mi zapsala hluboko do srdce. Můj muž odjel do australského Newcastlu na rok studovat na tamější univerzitu. Já jsem za ním po krušných sedmi měsících v Praze přiletěla, abych mu dělala "house wife" a abychom spolu procestovali velký kus téhle nádherné země. Pár fotek z cest najdete zde.


Austrálii poslední měsíce trápí ničivé požáry. Poslední informace jsou takové, že hořelo na území srovnatelném s velikostí Slovenska, zemřelo téměř třicet lidí a zachynula téměř miliarda zvířat.


Rozhodla jsem se proto vydražit tuhle nádhernou miminkovskou deku. 

Je notně inspirovaná dekou od Rachel z Stitched in Color. Velikost deky je cca. 100 x 100 cm, což je tak akorát velikost pro jedno miminko, aby mohlo trénovat koníčky, obraty na bříško a první pokusy o lezení. Zároveň je tahle deka vhodná k zavěšení na zeď, kde poslouží jako veselá dekorace.  

Vyvolávací cena deky je 1000 Kč. 

Přihazovat můžete u tohoto instragramového příspěvku

Stačí napsat, kolik jste ochotni za deku zaplatit. Kdo navrhne vyšší částku, získává deku, kterou mu zašlu poté, co zaplatí příspěvek na účet pražské ZOO (číslo účtu: 43-6804660247/0100, variabilní symbol: 12020, poznámka pro příjemce: Austrálie), kde se sbírají peníze na pomoc zvířatům v Austrálii. Přispět můžete i bez účasti na aukci :-)

Konec aukce je za dva týdny: v neděli 26.1. o půlnoci.


Více informací o dece a procesu jejího vzniku najdete zde a zde.



Prosím všechny, kteří mají blog, facebook nebo instagram o sdílení a dávám jim pro tento účel svolení s použitím fotek z tohoto článku. 

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.