4.6.18

Duha ze zbytků II


Duhová deka je hotová. Přiznávám, že jsem v rámci svých schopností a v rámci možností svých látkových zbytků okopírovala tuhle překrásnou deku. Ta moje je v miminkovské velikosti (1 x 1 m), protože víc vhodných zbytků jsem neměla. Mám z ní velikou radost.


Jen ta moje přesnost, na té ještě musím zapracovat. Tohle je to nejpřesnější z křížení.


Na výplň i na zadní stranu jsme použila zbytky z piknikové deky tj. drobné vichy kárečko a teňoučký Termolín 80.


Na lemování jsme také použila zbytek. Hodně jsem váhala, na lemu vypadá nejlépe šikmo položený proužek a pak proužek napříč. Podélný proužek se vlastně vůbec nepoužívá, ale protože žlutá je s bílou málo kontrastní, tak to snad tak nevadí.


Stále váhám, co s dekou udělám. Doma zůstat nemůže, chtěla bych ji poslat do světa, do nějaké rodiny, kde bude milována a bude používána do roztrhání.

9 comments:

  1. Je naprosto úžasná. Tak snad někomu v okolí? Nebo někde k vydražení na charitu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matildo, děkuji. Díky za nápady. Vydražím ji na charitu, ale až v září teď do prázdnin to sotva stihnu.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Evi, je úžasná. Obdivuji tu harmonii barev.
    Lenka B.

    ReplyDelete
  4. Je nádherná ... Mně by se líbila pověšená na zdi ... Dáša

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji. Mně taky, ale muže by asi kleplo z množství barev.

      Delete
  5. Je moc krásná! Věřím, že si to své miminko najde lehce :)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.