20.1.20

Poněkud zdrblá z pracovních událostí dnešního dne jsem vystoupila z vlaku a bezduše pokračovala na tramvaj. Přemýšlela jsem o tom, jak upozornit na aukci duhové hrací deky, jejíž výtěžek podpoří australskou faunu poničenou požáry. A v tom jsem zaslechla podivné  skřeky a zahlédla velkého papouška poletujího nad jedoucími auty. Po pár náletech, které vypadaly opravdu nebezpečně, se usadil na protihlukové stěně podél železniční tratě. Přemýšlela jsem, co mám dělat. Nezdálo se mi, že by ho někdo všiml a tak jsem rozhodla zachovat občansky a zavolat na policii. Vytočila jsem tedy 158, tam mě odkázali na městskou policii a ta mne velmi rychle přepojila na odchytovou stanici. ¨

Potřetí jsem vylíčila situaci s papouškem a slečna druhém konci se zeptala: "A nemá ten papoušek růžovou hlavičku?" 
"Ano." 
"Tak ten patří jednomu nedaleko bydlícímu chovateli, který jej nechává takhle prolítnout." 
"Aha." Evidentně jsem nebyla první, kdo jim v podobných situacích telefonuje. 

Aspoň mi slečna potvrdila, že se jedná o kakadu růžolícího (nevím, jak se to správně skloňuje, tak se omlouvám), anglicky galaha, který žije v Austrálii. 

Pro Vás aspoň pár fotek s galahem a jinými ptáky z naší cesty po Austrálii.


Vidítě je tam vlevo nahoře? Potvůrky jedny uřvané a dovádivé.




U mne na ruce. Zážitek dne.






Lori pestrý (rainbow lorikeet) se skvěle hodí ke dražené dece, co myslíte?

PS: Jsem zvědavá, jestli zítra nebude po Břevnově skákat klokan. Zajíce/králíka na ulici jsem tu už potkala., takže možné je asi všechno.

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.