17.7.18

Hexagonky na cestách

Jsme zpátky z dovolené. Ještě mírně unavení a plní dojmů. Muž nařídil bezmála 4000 km a já každou volnou chvilku v autě věnovala šití hexagonků. Ušila jsem jich padesát. Tak akorát na deku pro děti do pokojíčku.

































Na zpáteční cestě ku Praze jsme našila devět kytiček.




Oběd v McDonaldu.







Celá dovolená byla úžasná jízda. Přesně taková, jakou jsem potřebovala. Děkuji svému muži za všechny ty bezpečně ujeté kilometry a dětem za to, že to zvládly. 


Doma jsem si je musela všechny vyskládat a pokochat se. Teprve pak jsem mohla s klidem vybalovat. 


Příště už bez hexagonků. Zato hodně dětiček pro babičky a dědečky, kteří nás na cestách sledovali.

16 comments:

  1. Parádní reportáž, cestovní deka z hexagonů. Dovolená vypadá, že byla skvělá, na mnoha místech (ten Legoland je u nás top vysnívaná destinace pro děti). Budeš tu deku sešívat taky v ruce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Legoland byl pro děti, abychom si trochu vylepšili reputaci jako rodiče :-) Ale líbilo se nám tam všem a velmi. Mohu vřele doporučit, klidně i na dva dny.

      Delete
  2. Jsi neuvěřitelná, Evo :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Háčkování jsem odložila hluboku do kufru, nemohla jsem těm hexagonkům odolat.

      Delete
  3. Evi, teda to je kytiček :-)
    I o dovolené makat, tomu se už říká závislost ;-)
    Ale krásná !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ili, já fakt nemakala. To jen abych se nenudila. Někdo sérfuje na mobilu, někdo si čte (četla bych, ale bývám pak duší nepřítomná), já šiju/háčkuju/pletu. U toho mohu zpívat, povídat si, hlídat muže jak řídí, seřvat děti.

      Delete
  4. Mazec! Moc pěkná reportáž. A obdivuju šití v autě, já bych se asi bála, že se při nějakém prudším manévru píchnu... i když už jsem o vyšívání či pletení v autě taky uvažovala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leni, píchla jsem se, ale myslím, že spíš svou nešikovností než nějakými manévry, muž řídí plynule (rozhodně plynuleji než já). Nůžky dávám vždy do poličky ve dveřích a jehly mi nepřipadají tak nebezpečné.

      Delete
  5. Ty papíry v kytičkaxh zůstávají? Těším se, až děti trochu povyrostou a takovohle cestu taky podnikem :-) Terka

    ReplyDelete
    Replies
    1. pAPÍRKY SE VYNADJÍ TĚSNĚ PŘEDTÍM NEŽ SE KYTIČKY APLIKJÍ NA KOSOČTVERCE.

      Delete
  6. A já přiznám, mě na první pohled zaujalo Švédsko. Tam bych se ráda vrátila, moc se mi tam líbilo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já měla taky zafixované Švédsko, že se mi tam moc líbilo, ale Norsko bylo naprosto úžasné. Ve Švédsku jsme byli jen na jihu a po Norsku nic moc. Doufám, že se mi brzy podaří dát na blog delší reportáž.

      Delete
  7. Evi, to je nádhera. A dovolená vypadá senzačně.
    Obdivuji, že to zvládáte v autě. Taky zkusím nějaký drobný projekt. Jste mou inspirací.
    Lenka B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leni, děkuji, děkuji, děkuji. V Norsku jsem toho až tak moc neušila, silnice byly hrozně klikaté, ale na Švédských dálnicích to šlo o dost lépe. Šití na sedadle spolujezdce ZDAR!

      Delete
  8. Tož to teda fakt nechápu, jak zvládáte ještě cestou něco ručně šít. Já jsem ráda, že sem tam stihnu něco zapsat do cestovního deníčku a i to je celé kostrbaté, ale šít to je fakt umění asi! :)
    Lucie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono se to jezdá, ale tohle rovné šití je opravdu velmi nenáročné a stehy nejsou vidět.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.