28.6.18

Projekty na léto


V banánové krabici s kostýmy na Stříbření mám uloženou i letní výzdobu. Stříbření totiž znamená, že prázdniny jsou za rohem (i když letos to vypadá, že léto už máme za sebou) . 



V létě mívám kvůli cestování hodně málo času na šití na stroji a tak vyhledávám tvořící projekty, které lze brát všude sebou. Letos vítězí háčkování (krajkový šál podle Petřina návodu z příze tloušťky lace) a pak ručně sešívaný patchwork. Prostě mám pořád moc zbytků, kterých se potřebuji zbavit.


Část hromady zbytků jsem tedy nařezala na čtverečky o velikosti 7.5 x 7.5 cm, což je velikost, kterou jsem použila i při šití piknikové deky a osvědčila se mi (dobře se řeže, protože velikosti řezacích pravítek jsou násobky 7.5 cm). Šestiúhelníky mají hranu o délce 3 cm.


Přes prázdniny budu ručně sešívat jednu kytičku za druhou a i po tom mne čeká hromada práce. Výsledkem by měl být Kingfisherquilt . Více informací o tomto projektu najdete tady.  Odkaz na instagramové příspěvky je #kingfisherstitchalong .


Co chystáte o prázninách tvořit vy?


5 comments:

  1. Wow, tomu říkám projekt. Jsem zvědavá na výsledek, podle odkazu to bude nádhera. Jen nechápu, jak se tam ty kytičky všijou, ale to se asi dozvím :) Ať vám to jde od ruky a krásné léto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Petulo, ty kytičky se ručně aplikují na podklad ve tvaru kosočverce. Děkuji za všechna přání.

      Delete
  2. Evi, vypadá to nádherně.
    Na dovolenou plánuji menší vyšívací projekty a háčkování.
    A přes léto, pokud čas dovolí chci začít šít na vánoce.
    Těším se na konečnou podobu deky.
    Lenka B.

    ReplyDelete
  3. Evi, taky už jsem začala přemýšlet nad letními projekty. Určitě budu něco háčkovat, nad projektem ještě nejsem rozhodnuta, ale už delší dobu skladuji špagetové příze, abych vyrobila dětem nové koberečky k posteli... tak snad toto léto :-) A s sebou na dovolenou chci vzít vyšívání. Moc ráda bych si plnou výšivkou vyšila nějakou hezkou květinovou výšivku na džínové šaty :-) Tak přemýšlím, vymýšlím a už se nemůžu dočkat, až zapíchnu jehlu s bavlnkou do látky natažené do vyšívacího bubínku :-)

    Jsem zvědavá, co se z Tvého ručního patchworku vyvrbí, dělala jsem touto technikou před časem podkafíčka pro mamku. Jsou nádherná, ale pracné to teda bylo dost :-)

    Krásné léto.

    A.

    ReplyDelete
  4. Evi ty jsou krásné! Já vloni taky šila kytičky, ale zvládla jsem jen dvě a nevím ani kde skončily. Ještě sem musím přidat odkaz na pokochání. Je to něco neuvěřitelného, co ta paní dokáže. Je fakt, že má úplně jiné vybavení a šití se věnuje profesionálně, ale ty barevné kombinace a provedení ... https://www.instagram.com/p/BjAkdksD3OO/?taken-by=schnigschnagquiltsandmore

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.