22.11.16

Pytlíky na záda


Nevím, jak se těmto batůžkům-pytlíkům na záda oficiálně říká, ale ušila jsem jich rovnou několik a další se chystám. Vše se to koná v rámci akce "zbavuji se látek". Tyhle pevné bavlněné látky z IKEA jsem nakoupila kdysi na kabelky, ale až na pár kousků, jsem kabelek moc neušila. Pytlíky jsou na ušití snadnější a rychlejší a jde to i s dítětem, které běžně vstává v 7 ráno a usíná v 11 večer, na klíně.


Že se teď špatně fotí, protože je málo světla, jste si asi všimli u jiných blogerek, tak si na to nebudu moc stěžovat. Dnes jsem byla za světla doma jen dvě hodinky, během kterých jsem rychle nafotila, co jsem po večerech ušila. Kdovíkdy zas bude lepší světlo, já budu zároveň doma a konstelace hvězd (rozuměj dětí) bude nakloněna focení. Lepší nějaké fotky, než žádné, to je moje momentální heslo.

Jáík zajistil testování pytlíků ve všech možných situacích.

 Vestoje.

Ve skoku.

Vsedě.




Ve spánku. Téměř pokaždé s kladivem v ruce.


Jen dočasně ho tento mladý muž vyměnil za fotoaparát, aby vyfotil maminku, i když to vypadá, že fotí spíš selfíčko.

EDIT: Batůžky najdete na Fleru nebo si o ně pište na evulekotule uzenáč seznam.cz .

4 comments:

  1. Jsou boží, taky se na ně chystám. U nás se tomu říká Sportbeutel :)

    ReplyDelete
  2. Zuzi, děkuji. Potřebovala jsem rychle snížit zásoby látek a tento způsob mi přijde ideální. Ted jen aby se prodaly :-)

    ReplyDelete
  3. Batůžky krásné a to, jak syn spinká s kladívkem, je prostě bomba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lenko, na fotce s ním spinká jenom jako, ale občas s ním spinká i opravdově. Včera jsem ho v noci posouvala a on ze spaní hned volal "buch, buch" čili kladívko. Je s ním sranda.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.