13.12.19

Pátek třináctého


Dneska fakt jo. Zapomenutá láhev s čajem, rozbitá kádinka, pořezané zápěstí a klíč zaseknutý ve dveřích, takže nebýt nepoužívaného vchodu z vedlejší pracovny, by je bylo nutné vyrazit. Tu aktutně vytrženou osmičku se snažím brát jako štěstí, taky mi mohla pokazit vánoční svátky. Díky muži za odvoz (z odposlechu jeho telefonických hovorů se vždycky naučím nová slovní spojení - "Musel jsem odvést ženu na prudko k doktorovi.") a tchyni za hlídání.

Fotka od nás z laborky. Inspirace z PINterestu. Stačí zadat "chemistree".

3 comments:

  1. Ten strom! 😍 Sice jsem VŠCHT prošla, aniž bych si chemii zamilovala, ale tenhle strom mě dostal! Možná, že kdyby byl takový v laborce za mých studijních časů, byla by ze mě lepší chemička...🤔😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to mne mrzí, že jste si chemí nezamilovala. Já taky nejsem kdoví jaký chemik (muj spoluzak z rocniku je uz profesorem), ale chemii mám ráda. Strom jsem tvořila pro ústavní večírek a pro PF-ko.

      Delete
  2. Milá Evulekotule, čtu to až dnes ale musím se přidat:))) pátek třináctého mě zatím v životě míjel, ale tento byl vydatný - nejdřív jsem (opět) poškrábala naše auto a to opět vydatně, při parkování v našich podmínkách by sice podobně dopadla leckterá řidička ale stejně mě to úplně dostalo, pak na mě spadla v dřevníku celá fůra dřeva a posléze jsem si venku na zamrzlé kaluži málem zlomila nohu:)) už jsem se pak bála skoro vylézt z domu:)) a korunu tomu nasadil můj drahý synátor, když mému muži při návratu z práce naprosto bezelstně převykládal všechny nadávky, které ze mě ten den vylétly:))) když se daří, tak se daří, ale po večerním vínku s kamarádkami jsem celý den začala vidět vlastně pozitivně, žádný mrtvý...krásný den - ps.a pod další příspěvek o hledání rodinného vánočního know-how bych se taky rovnou podepsala:)
    Daniela

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.