20.9.19

Pozvánka na Zažít Břevnov jinak


Rok se s rokem sešel a zítra odpoledne budu prodávat u nás na Břevnově před poliklinikou. Program najdete zde.


Přivezu v podstatě všechno, co mám na Fleru - nosítka na panenky, project bagy/taštičky na tvoření, háčkované čepice zimní i podzimní.



Včera jsem našila několik kruhových prostírek a obalu na knihy z nabarvených látek. Dneska zase záclonové pytlíky (chtěla jsem pár ušít i večer, ale tři děti ze tří usnuly u mne v posteli, takže o nejde).


Zadní prostírky jsou z toho nejkrásnějšího modrotisku, jaký se mi kdy dostal do ruky. 


Záložky do batikovaných obalů na knihy jsou z upcyklovaných vstupenek na loňský Designblok, včetně té do VIP baru.


Dost se zítřka děsím. Ani ne kvůli prodávání (tréma přijde až zítra), ale jsem celý víkend sama na děti. Takže zatímco loni to byla super rodinná akce, letos se nám to takhle hloupě sešlo a dvě děti budou tam budou se mnou (třetí posadím v pět ráno do auta trenérovi ...). 

Takže pět pozitiv nakonec:

1. má být slunečno
2. děti jsou zdravé (rýmičky a kašlíky nepočítám)
3. muž si nevzal auto
4. všechno podstatné už mám sbalené
5. celá akce chce být, co nejvíc UDRŽITELNÁ, takže si přineste svoje hrníčky, talířky a brčka a pojďme spolu šetřit přírodu :-)

Krásný víkend všem!

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.