8.7.19

Japonské látky


Pohled do ložnice. Deka ušitá pro Jó už kdysi dávno. Ušitá z látek od firmy Kokka koupených přímo v Japonsku. Dlouho jsem si k ní hledala vztah a ještě teď mám pocit, že ta světle tyrkysově modrá je tam navíc. Ale už ji mám ráda. Krásně se pod ní spí, když je vedro, protože víc chladí než hřeje.

U nás je od firmy Kokka známá hlavně kolekce Echino. Tu můžete koupit třeba v Peony garden nebo v Materialistic (dříve látky kdotokdyslyšel či jak se to píše). Nečekaně však mají látky od Kokky i v Flex-texu, jen v e-shopu nejsou označené, ale v kamenném obchodě si je najdete. Ceny příznivé, kvalita látek i designu japonská.

3 comments:

  1. Evi,
    ty vaše deky, nepřestanu je obdivovat ! :-)
    Já tyrkysovou můžu, takže mě se na dece líbí :-)
    A celkově jsou látky suprově zkombinované !
    Krásné léto !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji. Já tyrkysovou taky ráda, ale zrovna sem se ta světlá prostě nějak nehodí, kdežto tmavší, která tam je taky, ano.

      Delete
  2. Evi, deka je nádherná. Mám tyrkysovou ráda a kombinace látek je fakt senzační.
    Přeji další krásné sny. Lenka B.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.