23.4.19

Něco jako "log cabin" I


Ušít deku z první látky z kolekce To je moje jsem měla v plánu už od doby, co jsem si několik metrů látky koupila. Od začátku jsem chtěla nějak využít toho, že se z látky dají vystřihnout jednotlivé obrázky, ale nevěděla jsem, jaký patchworkový vzor zvolit. Všechny, co mne napadaly byly moc prvoplánové, moc organizované, moc dokonalé. Až jsem si vzpomněla, že jsem několikrát viděla něco jako srub (log cabin), ale s pruhy různé šíře a navíc trochu jinak konstruovaný. Srub jsem totiž už jednou šila a ještě teď si pamatuji, jak pracné mi to připadalo.


První dva ještě nehotové bloky, ušité živelně ze zbytků, které byly zrovna po ruce. Osvědčilo se mi ušít si malý vzoreček než se člověk pustí do celé deky. Něco jako zkušební vzorek u pletení. Už se mi jednou stalo, že ze šití naplánované deky sešlo, protože se mi vzorek naživo nelíbil, i když na PINterestu vypadal skvěle.


Vytříděné látky vhodné barevnosti. Samé zbytky a asi dva větší kousky.


 Bude to takové hodně patchworkové a zbytkové.



Žluté tam bude jako šafránu.


State of art. Plánovala jsem si, že dnes večer dokončím dalších pár bloků, ale šli jsme neplánovaně do divadla.

4 comments:

  1. Těším se na výsledek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji. Dnešek byl taky úplně jiný než jsem plánovala ...

      Kdybyste chtěla jednu čerstvě zasazenou voděnku, tak ji pro Vás mám.

      Delete
  2. Vypadá to dobře, ta "neorganizovanost" mě baví. :-) Kl.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.