18.12.18

Šiju, žiju


Z postele mám výhled na šicí stroj. Poslední dobou spíš odpočívá a já taky. Od té doby, co jsme se vrátili z Drážďaň, jsem pořád nějaká nemocná a bolest v krku je štřídavě větší či menší. Minulý týden se přidal Jáík s neštovicemi. Zítra razím na ORL, jsem zvědaná na ORteL.


Všechny plány na prosincové šití zůstavají nenaplněné. Ušila jsem jen tyhle kapsičky na zip ze zbytků deky s ptáčky. 


Snažila jsem se využít všechny zbytky. Ty větší na jednoduché kousky zdobené jen prošíváním.


Ostatní zbytky jsem zpracovala takto: co šlo, jsem nařezala na proužky douhé 30 cm, zbytek na čtverečky 5x5 cm. Podařilo se mi využít skoro všechno, ješte jsem musela přidat jedny puntíky.


Mám tyhle prošívané kapsičky moc ráda, díky vatelínu jsem extra měkké skoro jako polštářky.





Ze zbytků šiju asi nejraději. Tyhle drobné projekty poskytují moc příjemné uspokojení z hotové práce, z dokončeného úkolu a viditelného výsledku. To není jak ve vědě, kde na něčem pracujete téměř dva roky a pak vám (přesněji kolegyni) přijmou článek k publikaci. Ještě k tomu ve "špatném" časopise, což je horší než nepublikovat vůbec. Žádný hmatatelný výsledek vidět není. Asi proto tolik potřebuji to šití.

9 comments:

  1. Evi, jeden rok mě to trápilo taky, dr. mně doporučila po dobrání ATB koupit Bactoral a dělat každé ráno výplachy úst olejem, měla jsem k tomu knížku Detoxikace léčivými oleji. Mně to pomohlo. Tak ať je brzy lépe! Hana M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To by mne zajimalo. Jaky olej a co s nim? Staci prevalovat v ustech? Ja sebz toho ted musim hlavne nejak dostat. Mam dalsi ATB a zitra bych mela jit do nemocnice, aby se koukli na tu bolavou mandli.

      Delete
    2. Když to zadáte, odkazy na to jsou, včetně techniky. Mně dr. řekla, že je jedno jaký olej (klidně stolní), po prostudování je na tohleto nejlepší sezamový. Stačí 5 - 6 min., klidně 3x denně. Není to teda úplně příjemná záležitost, ale zvykla jsem si :-). Zítra hodně štěstí! H.

      Delete
    3. A taky jsem pak brala Wobenzym. Moc nevím, co si o něm mám myslet, ale pravda je, že další 2 sezóny jsem nebyla nemocná a letos jsem ho zase brala. Dělal mně teda hrozně špatně na trávení. H.

      Delete
  2. Sice nepracuji ve vědě, ale když je výstupem mé práce papír, bez kterého bysme se všichni obešli, sedám ke stroji ;) Chystám se na deku z minizbytků (čtverečky 5x5 cm). Taštičky jsou moc krásné, nevěděla bych kterou si vybrat. Asi nejvíc se mi líbí ta ze čtverečků. Kouzelné. Mějte se krásně, ať jste všichni zdraví :)

    ReplyDelete
  3. Evo, mám to s ručními pracemi a se zahradou právě tak: relativně rychlý a zcela zjevný hmatatelný výsledek :-) A s olejem mám také dobrou zkušenost. Moje kdysi neustále se opakující angíny vyřešilo vyšetření celé rodiny, ukázalo se že muž, ač bez příznaků, je bacilonosič - od té doby jsem angínu neměla :-) Drž se!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koukám, že píšu ze sousedního profilu, takže: Zdraví srdečně Petra z Dědečkovy zahrady

      Delete
  4. Taky jsem nedávno bojovala s bolekrkem..sousedka mi doporučila Streptokill. Je to parádní směs bylinek..stříkat doporučují okamžitě při každém pocitu dyskomfortu v krku a stříkat FURT dokud to nepřejde. Ne všude ho mají,ale u nás v Lele v lékárně ano. Nevím jaká je dostupnost v Praze.Mrkni na internet, má i svoje stánky. Jinak zbytky látek také schranuji...recyklace je posedlost. Můj manžel pro mé šití úplně pochopení nemá, ale jak píšeš,potřeba tvorby něčeho hmatatelného je velká.

    ReplyDelete
  5. Evi, taky bojujem s moribundusem, ať jste brzy fit!!! Kapsičky jsou nááádherné, šikulka veliká jsi.
    Olej používám každé ráno, snažím se 30 min. Mohu jen doporučit.
    Krásný večer.
    Bohunka

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.