1.10.18

Zeleň



Stává se ze mne "plantlover". Když jsme byli v tomto bytě poprvé, hned jsme věděla, že arkýř bude místo pro rostliny. Po roce bydlení se nám už téměř zaplnil a pomáhá mi přežít ten věčný nepořádek, který tu přes všechny mé snahy panuje. Když vstupuji do místnosti, binec na podlaze přehlédnu a vidím tu uklidňující zeleň na konci pokoje. Jen se nesmím moc zasnít, abych nestoupla na kostičku dupla, se kterými si tu Jáík každý den hraje.




Zelený pentabackpack se zelenou podšívkou obklopen zelení.


Podzimní výzdoba v "zero waste" módu. Jen to, co se dá sníst nebo zkompostovat. 

3 comments:

  1. Taška super! Já jsem si do bytu před mnoha lety přivezla přes 5O květináčů, většinou sukulenty. Už jsem to omezila, není místo :o)))
    Ať se kytkám daří, je to balzám pro duši.

    ReplyDelete
  2. V našem horkém bytě přežívají pouze sukulenty a rosliny pralesní :) A že se jim daří. Je to balzám a co teprve pohled z okna. Hezký den :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U nás právě pohled z tohohle okna nic moc. Takže je potřeba jej přebít zelení uvnitř.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.