4.10.18

Hlávka zelí



Po delší době se mi poštěstilo jet z práce domů  kolmo. Jízda na kole je pro mne příjemný relax a námaha zároveň. Obvykle vyjíždím z práce a v hlavě ještě  řeším vědecké problémy. Dokonce mne občas i něco napadne, ale většinou to zase hned zapomenu (jako třeba dnes). Jak se blížím ku Praze začínám přemítat o správném nastavení poměru věda/šití/rodina/čas pro sebe. Vlastně jsem na toto téma napsala v hlavě nejeden článek na blog. Jenže pak přichází závěrečný kopec od řeky na Hrad, kdy se mi mozek zcela odkrvuje a všechny ty filozofické věty jsou zapomenuty. A nejen ony, dnes jsem zapomněla vyzvednout dítě ze školky a místo toho dojela rovnou před dům.


Protože se mi všechny ty složité úvahy z hlavy vypotily, tak aspoň pár fotek Jáíkových nových tepláků. 

Velikost: 5
Látka: velmi silná teplákovina z Moraviatexu




Občas přemýšlím, jestli sem ještě dávat fotky obličejů svých dětí. Dnes to Jáík vyřešil za mne. 

3 comments:

  1. Já už se snažím obličeje nedávat. Ale je to výzva, fotit ušité oblečení nebo záběry z výletu, aby nebylo vidět do tváře a zároveň ta fotka nebyla úplně pitomá. Ne vždycky se zadaří, nejsem úplně zkušený fotograf. A pak taky vychytat moment, kdy děti něco řeší a nepózují :-D Nebo instrukce typu "koukej na ten keř a ne na mě" :-D

    ReplyDelete
  2. Minulý týden kamarádka zapomněla vyzvednout syna v kroužku. Na mě taky kdysi zapomněli. Úsměvné.
    Tepláky jsou bezva a hlávka zelí ještě lepší.
    Lenka B.

    ReplyDelete
  3. Evi,
    já čekala recept na dobrotu ze zelí a ony nové tepláky ;-)
    Asi je budu muset také sama ušít, protože Šíma nějak rychle přes léto vyrostl a to co nabízejí v obchodech za hříšné peníze odmítám kupovat!
    Teď jsem si uvědomila, že i softshelové kalhoty už mu jsou krátké a Vy jste je také holkám a Jájíkovi šila.
    Snad někde dohledám střih a zvládnu je ušít !

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.