20.9.18

Květiny posledních dní


Ani ne týden po trzích jsem už půlku vydělaných peněz stihla utratit za květiny v různých podobách. Třeba za tyhle nádherné látky na nosítka.
 

Nebo za deníček od Myyny. Nebo za fíkus lyrata do arkýře a taky za příspěvek na hithitu na knihu o pokojovkách od Pokojovek.



Ale květiny/rostliny mne provázejí i ve tvoření. Třeba tohle nosítko, mělo být s laní, ale jsou tam jen dva laní zadečky, ale díky kytkám a stromům je krásné i tak.


Tak dlouho jsem šila Jů obal na knihu, až mi zabavila jiný. Taky modrý, taky s květinami.



Další dlouho odkládaný projekt. Deka pro miminko ve stylu "value". Nejdéle mi trvalo koupit ten správný vatelín.


A ještě poslední dlouho odkládný projekt. Háčkovaný šátek z teňoučké příze od Vlněných sester. Ideální projekt na cesty do práce.

1 comment:

  1. Krásná deka i látky a nosítko (být malá holčička tak ho chci ;)) Krásný den (a děkuji za boží závěs na květináč ;)))

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.