17.8.18

Ještě pár fotek od moře

Můj drahý muž si stěžoval, co že jsem to dala na blog za fotky. Jen samé ruce a nohy a jiné části těl všelijak  oříznuté. Má pravdu. Jsou trochu divné, ale nechci na blog dávat fotky jiných dětí než těch vlastních. Nemám od jejich rodičů podepsané GDPR ;-) Vzledem k tomu, že na jedné lodi bylo sedm dětí, bylo velmi těžké vyfotit fotku, na které by nebylo i dítko z druhé rodiny.

Takže jako bonus dvě fotky z mobilu, kde jsem já.výjimečně nemám pocit, že vypadám úplně debilně, děsně tlustě nebo na padesát.




Pár fotek z podvodního foťáku, který vyhrál můj švagr i DÍKY VÁM.


 Jů vypadá pod vodou jako mořská panna. Tady se potopila pro spadnutou raketu do hloubky 5 m.



V ponorkovém krytu na Lastovu.

5 comments:

  1. Evi, fotky super, hlavně ty pod vodou, to není zas tak časté ;)
    Jinak jsi k sobě moc kritická, vždycky obdivuju, jak jsi štíhlounká.
    A to jak já vypadám na fotkách, to už s věkem přestávám řešit, páč lepší to nebude :D
    krásnou neděli ;)

    ReplyDelete
  2. Ty podvodní jsou skvělé. A Tobě to sluší moc, kliiid ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. podvodní jsou nej. jak z jiného světa.

      Delete
  3. S těma fotkama jiných dětí to mám stejně, bez ohledu na GDPR - možná to pak z blogu vypadá, že žijeme v sociální izolaci. :-) Podvodní fotky jsou krásné. A ty taky - "úplně debilně, děsně tlustě nebo na padesát" - hahaha. :-)
    Kl.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono to opravdu tak působí, že jste s holčikami věčně sami a přitom je to jen ohleduplnost vůči osatním dětem.

      Ono vydat se někam s blogerkou je vždycky risk, že člověk a jeho děti budou hned viset někde na IG a ještě k tomu člověk nebude moct vyfiltrovat ty fotky, na kterých se radši nepoznává.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.