24.2.18

Pikniková deka ze zbytků III

 

Od té chvíli, co jsem se pustila do piknikové deky, je velmi těžké přinutit se šít cokoliv jiného. Včera se mi to konečně povedlo a ušila jsem dvě zvířátková nosítka a hlavně nastříhala popruhy na nosítka na celý letošní rok. Je to sice hrozná pruda (na jednom nosítku je šest kusů popruhů), ale pak při šití jen šáhnu a mám je. Taky jsem si připravila "hrudní spony", které si lze za mírný poplatek nechat na kupované nosítko přišít. Nezdá se to, ale s takovou sponou je hromada práce.



























Děťátka mají na postýlkách už pár dní nové závěsy, aby si mohla dělat domečky.


A konečně k dece. Při jejím šití moc nešpendlím, vlastně ani "neklipuji", hrozně to zdržuje. Obvykle sešpendlím jen první první průsečík švů a pak dorovnávám rukou během šití. Přesnost mi přijde dostačující.


Nechala jsem holky, aby si taky složily nějaký ten čtvereček.  Je vidět, že se jim líbí jiné barvy než mně. Jů si vybrala nejvíc fialové a růžové, co to šlo. Jó zabavila ten nejrůžovofialovější z mých čtverců, přidělala k němu jeden pro sebe, jeden pro plyšovou ovečku a jeden "klučičí" pro mendvídka. Na dece mají být vedle sebe, aby i oni tři mohli sedět vedle sebe.


Deka už je přes půl obýváku. Mám hotové dvě třetiny bloků, chybí mi jich už jen dvanáct. Deka se mi pořád se mi líbí. některé bloky víc, některé míň, ale celkově strašně hrozně moc.  Pomalu nastává čas objednat ten nejtenčí vatelín.

10 comments:

  1. Líbí se mi a láká mě čím dál pustit se do své. Ale asi až budeme mít zahradu. Teď piknikujeme na výletech a to se nám asi nebude chtít tahat navíc ještě deku. Ale líbilo by se mi to. To zas jo :) No a lámu si hlavu nad vzorem spodni strany. Abych nemusela deku do zblbnutí prát a přitom se mi líbila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jitu, my máme piknikovou deku s červenobílou zadní stranou (fotky jsou tady http://evule-kotule.blogspot.cz/2011/04/hotovo-hura-do-dalsich-projektu.html) a nešpiní se až tak strašně.

      Delete
  2. Teda seriál 'pikniková deka' mě moc baví. Vlastně jako celý Váš blog.❤️Míša

    ReplyDelete
  3. Tedy já žasnu. Deka je barevná, ale líbí se mi.
    Obdivuji vaši rychlost.
    Lenka B.

    ReplyDelete
  4. Super! Těším se na finále :)
    A obdivuji trpělivost...

    ReplyDelete
  5. Krasna praca aj to spolocne tvorenie s detmi. Chce to aj kus pokory. Pustit deti do toho procesu, kezde potom vysledok vyzera uplne inak ako ste povodne zamyslala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eriko, to máte pravdu. Není úplně snadné smířit se s tím, že děti tvoří trochu jinak, ale byla jsem na to připravená a v té dece se ztratí. Moc se mi ty jejich bloky líbí.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.