16.1.18

Pentabackpack v červeném


Pro kamarádku k Vánocům od jejího muže. S menším zpozděním, ale přece. Měla to být vínová, ale přijde mi spíš jako taková tlumenější červená. Každopádně krásná barva, kterou se mi na fotkách nepodařilo zachytit.


Podšívka s kapičkami, které na fotkách v e-shopu také vypadaly vínově, ale ve skutečnosti jsou s vnější látkou úplně stejné.






Sepsala jsem a vyvěsila plán šití na tento rok. V práci jsem ke konci roku žádala o vyšší úvazek, z 20% na 40%. Když mi šéf minulý týden oznámil, že díky dvěma grantům, které nám nově vyšly, budu mít úvazek téměř dvonásobný, musela jsem se smát. Nakonec se mi to povedlo trochu ukecat a úvazek se snížil, ale i tak je to víc plánovaných než 40%.  Jsem na jednu stranu ráda, práce mě baví a je fajn být s kolegy, ale znamená to méně času na šití, pokud nechci ukrajovat z času pro děti. Takže si tu tučně píšu ŽÁDNÉ NOVÉ ZAKÁZKY !!!  Jen došít rozešité a ušít slíbené a pak šít z nasyslených látek pro sebe a pro rodinu. Něco, co si vlastně všichni kolem mě přejí.




3 comments:

  1. Dokonalý a barevně úžasný!
    Evi, chtěla bych Tě také za kamarádku ;-)
    A šicí plány máš na rok 2018 super!
    Měla bych si konečně také takový napsat, protože na můj psací stroj sedá prach :-(

    ReplyDelete
  2. Evi, taky přemýšlím o tématu práce a já... zatím su ve fázi přemýšlení:-)))
    Moc ti držím palce! Ať se je daří:-)
    Objímám! Veru

    ReplyDelete
  3. Krásný batoh, ta barva je naprosto boží. Taky si vždycky říkám, že teď už budu šít jen pro sebe a pak se někdo ozve a já neumím říct ne (když mě ty deky tak baví). Držím pěsti, ať se plán šití podaří dodržet :) Krásný den.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.