20.10.17

Sluníčko po obědě

Jednoznačně nejlepší den z celého týdne. Takový nejobyčejnější. Žádná školka pro Jáíka, žádná práce pro mne. Jen my dva a volné dopoledne.



Po obědě vyzvednout holky, hodinka doma, rychle nafotit nosítka na Fler a frčíme hodit Jů na kroužek. Čekání na konec kroužku jsme strávili moc příjemně - osobní předání nosítka na zavedlo na kouzelné a smutné místo (chodila jsem kolem něj poměrně často a teprve nyní jsem se odvážila vejít, jsem zvědavá, co s ním bude za deset let), okukovali jsme filmaře, kteří byli bohužel zalezlí ve svých asi dvaceti autech a karavanech, sbírali jsme listí a klacky, svačili v parčíku, cesta najednou vyústila na našem bývalém hřišti. Potom všem jsme šli vyzvednout Jů a já zjistila, že jsou volby a celá škola byla plná voličů, a děsně se vyděsila, že kroužek odpadl a ona se toulá někde v meziprostoru. Naštěstí tam byla a byla to celá ona - vyháněla nás ze šatny. 



Cestou na šalinu jsme sedm minut před zavíračkou koupili pro kamaráda i pro sebe plakát z ukončené výstavy. Při čekání jsem volala muži, jestli nám nepřijde naproti na zastávku, ale raději nám začal dělat tousty k večeři. I to se počítá. Doma na mě padla šílená únava, ale zvládli jsme se ještě naposledy nastrojit a vyrazit na procházku tmou do volební místnosti. První volby v Praze ...


Tohle nosítko je moje nejmilejší. A líbí se i muži. Něco, co se nestává moc často.

Krásný víkend všem!

1 comment:

  1. Krásné nosítka a pěkný výhled z balkónu...Lenka

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.