9.5.14

Celozrnný špaldový koláč s pórkem


V místním pidiobchodě jsem ulovila poslední pórek, 30% smetanu a listové těsto. Sušená rajčata jsme měli doma, kozí sýr jsem vynechala a místo něj posypala koláč strouhaným sýrem dovezeným z Chorvatska. Přípravu koláče jsem si použitím listového těsta hodně zjednodušila, křehké těsto nemohu hodnotit.

Koláč mi přišel chuťově hodně výrazný. Ačkoliv jsem jej solila přesně podle receptu, byl na mne trochu přesolený. Příště bych upekla dvě varianty, jednu pro sebe a děti jen s méně osolenou pórkovou směsí a jednu pro muže navíc s rajčaty i sýrem.

Rodinná statistika: koláč mi chutnal jen se v něm na mne mísilo příliš mnoho chutí a bylo mi po něm těžko. Jů snědla kousek a chutnalo jí. Muž, který má výrazné chutě rád, jej chválil a vzal si jej druhý den do práce na oběd. Jó jsem nedávala.


No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.