7.10.11

Třetí příspěvek tohoto večera

Po pár dnech mám konečně čas na sebe. Využívám toho a píšu jako o život, na tvoření nemám nějak síly ani prostor.









Pravdou je, že i úterní večer jsem věnovala čistě sama sobě a šla spát už v devět. Bohužel jsem se krátce na to probudila a na vlastní kůži zažila, jak se asi Jolanka cítí, když na ni přijde obloukovité zvracení. Během minuty jsem naplnila Justýnčin nočník, chytře nachystaný pod postelí, a pokračovala v plnění Jolančina. V průběhu noci jsem zcela vyprázdnila obsah svého zažívacího traktu a ráno jsem byla sotva schopná vyjít nahoru po schodech, abych plnila své mateřské povinnosti, co se staršího dítěte týče. Naštěstí to byla jen jednonoční epizoda, která žádného jiného člena rodiny nepostihla. Ti spíš kašlou...

zdroj: www.burdafashion.com

Došila jsem několik projektů, které nejsou určeny pro naši rodinu a myslím, že je na čase věnovat nějaký čas i tvorbě pro mé děti. Jolanka by si konečně zasloužila hrací deku a Justýnka potřebuje na zimu aspoň dva maminkou pletené svetry. Už je mám oba vybrané. Jen koupit vlny a Burdu pro děti, kdy je návod na jeden z nich. Plést je budu na dovolené na chalupě v Beskydech, kam pojedeme koncem října. Tahle burda je v podsttě sbírkou střihů,které vycházejí v klasickém měsíčníku, ale kvůli těm pár přidaným střihům si ji budu muset koupit. Protože kabelka a balerínky by jistě udělaly Justýnce pod stromečkem velikou radost.






Maminka mě upozornila, že v IKEY mají nějaké nové látky. Tak vás na to taky upozorňuji a kopíruji sem pár obrázků těch, které se mi líbí.


zdroj: www.ikea.cz



Tak u téhle kytkované (SOLRUN) se mi zastavila ruka nesoucí lžičku se zmrzlinou do pusy na půli cesty a pusa zůstala otevřená.
zdroj: www.ikea.cz




Druhá kytkovaná (SOLGERD) se mi už tak moc nelíbí.



zdroj: www.ikea.cz




Tahle vánoční (IDGRAN TOMTE) je zajímavá.


PS: MAMI, tu Burdu si koupím SAMA.




PS2: Ať se snažím, jak se snažím, tak se mi to pořád rozhazuje a úprava je děsná. Omlouvám se, ale líp to neumím.

1 comment:

  1. Ahoj Evi,
    z té poslední trpaslíkové látky mám v plánu spáchat dětem vánoční závěsy, taky jsem už na ni koukala :-)

    Ivča - Novire

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.