7.10.11

Jolančina zavinovačka

Konečně se mi povedly dvě slušné fotky Jolanky v její nové zavinovačce. Zavinovačku až tak moc vidět není, ale Jolance to tam sluší, uznejte.
Látku jsem koupila v Praze u Mráze v prodejně, kde mají zlevněné zboží ( i když teď už je tam asi všechno jinak, dlouho jsem tam nebyla). Je to americká patchworková látka v mé oblíbené barevné kombinaci. Moudře jsem jí koupila metr a půl. Modré lemování je ze zbytku bavlny z džungloidní hrací deky. S touhle látkou jsem měla z pekla štěstí. Je to totiž sypkovina čili hustě tkaná bavlněná látka určená na peřiny a polštáře. Obvykle se vyrábí v bílé, růžové a bleděmodré barvě, ale já natrefila na tuhle nádhernou světle tyrkysovou v Karsu na Josefské. Sehnat u nás jednobarevnou bavlněnou látky v téhle barvě je u nás normálně docela problém. Všimněte si, že lem je na vnitřní straně zavinky širší než na vnější. Tak to se mi povedlo díky návodu od Definitiv.

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.