2.4.24

Velikonoční pondělí doma

Fotky jsou úplně tragické, ale chci si sem pro sebe uložit čtyři typy, které možná využijeme i příští rok. Jsem na sebe vždy hrdá, když se mi podaří vytvořit výzdobu bez nutnosti kupovat něco nového. Letos jsme koupila jen tři tenké stužky a dvě krabičky bílých vajec. Zbytek dekorací a materiálu na tvoření jsem měla doma.


Bolivijský kožený bičík v roli pomlázky. Myslím, že mu to fakt sluší.

Velikonoční zajíčci z mazancového těsto. Jů nadšená, Jáík je považoval za hady a byl taky spokojený.

Obyčejný bavlněný ubrousek, stužka, vajíčko natvrdo, lihový fix a trochu achiote pasty na tvářičky. Kdybych nekupovala tu žlutou stuhu, použila bych obyčejný režný provázek.

Vajíčka jsem z nouze barvila v kurkumě a achiote pastě, kterou jsme si přivezli z Mexika. Obsahuje oreláník barvířský, který pastě dává krásnou oranžovo-růžovou barvu a jemnou chuť. Vajíčka chytla pěkně oranžově, až jsem byla překvapená. 

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.