3.8.21

Olympijský festival

Akce, na kterou jsme vyrazili, kvůli autogramiádě Lukáše Krpálka. 

Jů s Jáíkem si vyzkoušeli několik sportů. Především atletiku.


Připravit, ...

 
..., pozor, ...


teď !!!








Potěžkat si curlingový kámen naživo byl zážitek i pro mne.


Stolní curling. Názorné vysvětlení pravidel.

Přivítání olympioniků fanoušky byl krásný zážitek. Nefotila jsem, tleskala jsem jako o život i za ty všechny, co fotili a natáčeli na mobily. Krásné profi video najdete zde.



Jen těm pouťovým balónků nešlo odolat. Ty jsem si vyfotit musela.


Zlatý (doslova) hřeb večera. Autogramiáda Lukáše Krpálka. Po hodině čekání na děti došla řada. Oba si nechali podepsat své pásky.


Jáík dokonce z obou stran, protože Krpálek se napoprvé podepsal na jinou strnu než si Jáík představoval. 



Moje nádherná Jů. Z celého odpoledne byla nadšená, ale mrzelo ji, že nepřijel druhý český olympijský judista David Klammert.

Plavec Jan Micka pro naši Jó, která se nemohla účastnit.

Celkově to byl krásně strávený čas. Mohu vřele doporučit všem rodičům s dětmi.

2 comments:

  1. Evi, máte krásné děti. Opravdu. A těším se na další fotky od Baltu.
    Lenka

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.