6.7.21

Víkend pro sebe

Sama doma dva dny a dvě noci. To jsem si po tom měsíci, kdy jsme byli 4 víkendy z 5 mimo domov, opravdu zasloužila. Nechápu, jak o muž zvládl odjet na dva dny pryč. Já už bych to fakt nedala. I domácnost potřebovala jako sůl uklidit víc do hloubky.


Napsala jsem si dlouhý seznam toho, co bych chtěla stihnout a kupodivu jsem skoro vše (i díky volnému pondělí) zvládla.


Sešitá deka, pyžamové kraťasy i kalhoty, lněné prostírky. Dlouho odkládané resty jsou konečně (téměř) hotové.




Po dlouhé době byl čas fotit jen tak. Tchyniny jazyky, které jsem si uloupla u nás v práci, obrázek z dobročinného bazárku za stovku a autíčko, které chtěl dát Jáík pryč. 


Dokončování top-quiltu dávno započaté miminkovské deky.




Výběr té pravé perlovky na prošití deky je vždy "práce" na půl hodiny. Samotné prošívání počká na delší cestu nebo pobyt mimo domov, ale je třeba mít vše připravené.

Některé výtvory si zaslouží samostatný článek, tak snad je zvládnu sepsat.

Jak jste prožili prodloužený víkend vy? Pracovně, dovolenkově nebo úplně jinak?

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.