3.5.21

Prodloužený víkend na chalupě

Vzala jsem si  týden dovolené, ale kvůli mým zádům (nebudu tady zdlouhavě líčit, že jsem odpadla den před čtyřicátými narozeninami a narozeninový pátek mi bylo hrozně zle na těle i na duši) jsme odjeli místo v neděli až ve čtvrtek po domácí škole a mužově home-officu. Akorát tak včas, kdy už to záda dovolovala a mne chytaly roupy začít být moc aktivní. 


Na chalupě odpočinek na 100% . Ani vařit jsem díky proviantu od tchýně nemusela. 


Zní asi hrozně divně, ale po dlouhé době jsem si užila nakupování v supermarketu, kam jsem vyrazila jen s Jáíkem v pátek dopoledne. Jen my dva a poloprázdný supermarket o poctivé prodejní ploše. Jak málo stačí ke štěstí.







Rychlené narcisky z květináče nám už několikátý rok kvetou pod studánkou. Zvládají i  horskou zimu (poslední sníh na louce u chalupy odtál za naší přítomnosti).


Wool roll bread - instagramový hit posledních dvou měsíců, který odstartovalo toto video od malajské pekařky Apron. V rámci odpočinku jsme na něj s Jáíkem koukali aspoň dvakrát než jsme se pustili do pečení. Plnila jsem povidly, protože brusinky ani rozinky děti nejedí. Český překlad receptu zde nebo v slané verzi s trochu jiným těstem zde. Já pekla podle originálního receptu, protože mne zajímalo, jak to bude fungovat s tou 40% smetanou místo klasické kombinace mléko + máslo. 


I když to z fotek nevypadá, tak buchta byla dost fluffy, což je u nás teď nové slovo. 


Krásný první májový týden! Ať už se konečně oteplí!

6 comments:

  1. Ahoj Evi, přeju všechno nejlepší, aspoň dodatečně. Jsme holt ve středním věku :-) Já mám pro změnu oteklé koleno, je to děs. Zdravím všecky. Míša

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji za přání. Jsem ráda, že v tom nejsem sama. Doma s J. chátráme společně a snažíme se to brát s humorem, co nám na stará (naštěstí ne oteklá) kolena zbývá ...

      Delete
  2. Ta buchta vypadá parádně, jsem evidentně někde zamrzlá, protože ji vidím poprvé. Takže moc díky za odkaz na recept. Ať už je víkend! Je jasný, do čeho se pustíme....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jani, ono je asi zamrzlé celé Česko (při tomhle počasí se není čemu divit) a teprve teď se to rozjede a klubíčkové buchty budou péct všichni :-

      Delete
  3. Replies
    1. Sice nevím, k čemu jsem Vás inspirovala, ale rádo se stalo :-)

      Delete

Děkuji za Vaše slova.