16.4.21

Druhá várka odlehčených Pentabackpacků

 







I když z odstřižků šiju moc ráda, ještě raději jsem, když žádné nevznikají. U pentabackpacků se mi to daří využít 95% koupeného množství látky. Těch 5% jsou maličké odstřižky, které už nemají další využití. Hodně mi pomohl nápad jedné milé zákaznice - ušít kapsu na předním díle z látky jiné barvy.  Takže z půl metru růžové látky vznikne jeden růžový batoh a jedna kapsa. Vychází to úplně přesně.


S těmito kousky vás řidiči nepřehlédnou za světla a díky reflexní paspulce ani za tmy.


Pokud byste chtěli Pentabackpack (batoh/tašku) nebo Justbackpack (batoh) na míru, napište na email evulekotule@seznam.cz. Momentálně mám doma skladem tyto kočárkoviny. Chystám do nich střihnout až příští týden. Do té doby mi můžete napsat a batoh doladíme podle Vašich přání (dlouhá ucha/krátké poutko, bez paspulky nebo s paspulkou, speciální kapsy uvnitř ...).

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.