21.12.20

Dechberoucí nález v kostele v Milevsku

Mého muže už poněkud štve, jak jsem poslední dobou "posedlá" koronavirem. Má pravdu a i mně samotné už to vadí, ale nějak si nemohu pomoct. Takže se lze divit, že dnešní zprávou dne pro mne není ani to, že se zastavili lety z Anglie kvůli nové mutaci koranoviru, ani to, že se Babiš nechá jako jeden z prvních očkovat, ale to že v milevském klášterním kostele objevili vzácnou relikvii, která tam byla ukrytá pravděpodobně 600 let. Jako někoho, kdo se zabývá analýzou barevné vrstvy na malířských dílech, mne tato zpráva mimořádně zaujala. A to až tak, že  jsme po dlouhé době zase jednou sledovali Události, kde byl k našemu zklamání tomuto neuvěřitelné objevu věnován velmi malý prostor.  

Podařilo se mi ale dohledat na youtube půlhodinový pořad, který se objevu detailně věnuje. Lze očekávat, že od zítřka se oni badatelé, jeskyňáři, fyzici, dendrochronologové a jiní odborníci začnou objevovat i v jiných médiích. A já se těším až si je poslechnu v Show Jana Krause, u Lucie Výborné, v Hovorech X, ale dnes jen Badatelé

1 comment:

  1. Dobrý večer, chcem Vám poďakovať za odkaz na rozhovor o objavení relikvie. Postrehla som to v tlači, ale toto bolo 100x lepšie �� Prajem pokojné sviatky a zdravie Vám aj celej rodine. Ešte raz vďaka �� Mária

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.