12.2.20

Něco jako "log cabin" III



V těch volných chvílích mezi vařením čajíčků, podáváním medicínek, čtením pohádek od Macourka a hraním Citadely pomalu prošívám deku započatou loni na jaře. Tu kvůli, které jsem šla na kurz volného quiltování. Původně jsem myslela, že na ní vyzkouším nějaký nový vzor, ale nakonec jsem zůstala věrná meandrům, jen se mi je konečně podařilo zvětšit a nejsou tak drobné jako při prvních pokusech. V tomhle větším provedení mi připomínají mi obrazy od Henri Matisse.


S meandry jsem se dostala do fáze, kdy u nich vysloveně relaxuji, poslouchám audioknihy Agathy Christie a vypínám levou mozkouvou hemisféru.

1 comment:

  1. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    Plus, making profit with it is as simple as 1, 2, 3!

    Here's how it all works...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add some push button traffic (it ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products all on it's own!

    Do you want to start making profits??

    Your MONEY MAKING affiliate solution is RIGHT HERE

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.