6.12.19

Matfyz a výstava nerostů


Občas mne práce zavane do budovy Matematicko-fyzikální fakulty na Karlově. Budovy jsou tam dvě a já pokaždé nejdřív vlezu do té špatné. To asi proto, abych se připravila na to, že se tam budu zase cítit jako debil, který ničemu pořádně nerozumí. Ani tentokrát tomu nebylo jinak :-( Po předání vzorků a rozhovoru silně snižujícím mé sebevědomí, jsem si prošla budovu a udělala pár rychlých fotek.




Tahle historická skříň na požární hadici mne fascinuje už dlouho.








Krásnou mozaikovou podlahu v patře jsem objevila poprvé.




Stejně jako Foucaultovo kyvadlo kývající se přes celou výšku budovy.




Z Matfyz jsem seběhla dolů na Albertov do budovy Přírodovědecké fakulty, kam jsem se chtěla podívat na vitríny s minerály. Po chodbách je jich tam spousta a ještě víc je uzavřeno v tzv. Mineralogickém muzeu. Až budeme mít někdy volné odpoledne musím tam naši Jó vzít.



Zkamenělé otisky dešťových kapek.



Hned za vstupem je kostra medvěda.

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.