25.10.19

Deka s hvězdami



Tuhle malou deku jsem si naplánovala při poslouchání přednášek na konferenci. Doma jsem pak hned, jak to šlo (dva dny po návratu), řízla do látek a začala je skládat podle načrtnutého obrázku. Nefungovalo to. Zkoušela jsem to jinak a zase nic. Nakonec jsem vše zjednodušila a konečně se mi zdálo, že jsou hvězdy vidět tak, jak jsem chtěla.



Zase šití ze zbytků. Druhý pokus o value quilt.


Druhý pokus o free motion quilting. Už to docela zvládám a jsou chvíle, kdy si to i užívám.



Na zadní stranu jsem použila zbytky lněných látek. Musela jsem sešívat z více kousků, ale mám radost, že jediným novým materiálem, který jsem na deku použila byl vatelín. Jinak samé zbytky z jiných projektů.



Našitý lem. Nakonec jsem tenhle režný vypárala a nahradila vínově červeným.



Teď už jen ručně přišít lem a nafotit hotovou deku.

Krásný prodloužený víkend!

1 comment:

Děkuji za Vaše slova.