6.6.19

Začalo léto


Všechno kvete.


I polička rozkvetla novým nosítkem.




Tak dlouho jsem přemýšlela, s čím tuhle nádhernou létem a pláží vonící látku nakombinovat, až to dopadlo takhle.


Z pokojovek kvete jen trnová koruna, ale s to větší takovou vervou.


Ostatním rostlinám přibývají nové listy, v jejichž džugli se schovávají drobné hračky. Zajíček Ouško od paní Marie dříve Břichopasové nyní Brodití, která soutěží v mamince roku v kategorii podnikatelka. I když podle mne by mohla směle soutěžit i v kategorii blogerka či hrdinka, protože to ona pro mne je.  Pokud ji neznáte více se dočtete třeba tady a hlasovat můžete zde

4 comments:

  1. Látka na nosítku je nádherná, já v ní vidím/cítím teplou letní noc. Hlas jsem poslala, paní Marii vítězství moc přeju. Jen mně vadí, že můžu hlasovat každou hodinu, to je potom dost neobjektivní :-(. Hana M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hani, děkuji S tím hlasováním je to zvláštní, jaá se snažím, kdykoliv si vzpomenu. Paní Marie si výhru podle mne fakt zaslouží.

      Delete
  2. Nádherné zákutia, hlavne ten pohľad v jedálni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji. Pohled je skvělý, jen musí být na stole uklizeno.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.