3.11.18

Manifest


V sobotu jsme místo na výlet vyrazili do centra na výstav Manifest, která je součástí Desigbloku. Hezky o ní píše Lenka ze Zahrady na niti. Na nás to bylo většinou trochu moc umělecké. Ze zchátralého barokního paláce, ze sobotního počasí  a turisty přecpané Karlovy ulice na nás padala deprese. Ale když už jsme měli ty tkané stužky z minulého víkendu ...




Tahle instalace od Michala Stracha velice zaujala naši Jó. Trochu se bojím, že brzy začně tvořit něco v podobném stylu. Už si u mne byla půjčit lepidlo.



Yes we can Maxima Velčovského. Naštěstí ty plechovky byly slepené tavící pistolí.




Házení knihami se Jáíkovi fakt líbilo, ale holky jimi spíše listovaly. Mne to děsilo, muž raději odešel, že tohle je na něj už moc.



Druhé patro náš dojem poněkud vylepšilo. Na tuhle instalaci jsem byla jako začínající "plantlover" opravdu natěšená a nezklamala. Krásné skleněné stolky a květináče, které vypadají jako obaly na květináč a přitom je to květináč a podmiskou. Pohyblivá světla jako bonus.



Obří světla od Olgoj Chorchoj vyrobená ve spolupráci se dvmě českými firmami - Ton a Preciosa.  

Co vy? Jak na Vás podobné akce působí? Rozumíte tomu, co tím umělci chtějí říct? 

Výstava je otevřená ještě zítra :-)

3 comments:

  1. Na výstavy chodíme minimálně. Nemám k tomu vztah. Nerozumím,nechápu vizi umělce. Taky bydlíme v malém městě a daleko od výstav, pracuji na směny a tudíž je malá příležitost někam vyrazit. Volíme spíš přírodu. Jsme kulturní barbaři.
    Ale teď jsem byla s manželem v Budapešti a díky vám, vašim fotkám, jsem koukala na kliky a dívala se na budovy jinak. Děkuji.
    Ale výstava patchworku nebo jiných ručních prací, to je jiná káva.
    Taky mě nadchlo drhání. Díky vám. Máte krásné závěsy. Obdivuji vás.
    Mimochodem, krásné látky na nosítka.
    Na fotkách vidím Jů se sádrou. Je mi to líto a doufám, že bude brzy fit.
    Krásné dny. Lenka B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leni, já to dnešní umění také nechápu. Hlavně instalace.

      Jů si zlomila malíček v pátek odpoledne, tak jsme kvůli tomu niakm do lesa nemohli a dost mi to chybělo. Tady v Praze mi příroda moc chybí.

      Delete
    2. Neřád malíček. Ještě, že ty děti se tak rychle oklepou.
      Bydlíme v domku na okraji malého města. Tak to s přírodou chápu. Já si ve větším městě připadám jako vidlák. Na všechno koukám a všemu se divím. Neumím ani jezdit v MHD.
      Lenka B.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.