20.10.18

Náročný říjen

Zatímco v září se všechno pomalu rozjíždělo, teď v říjnu jedeme na 100%. Škola, práce, kroužky, domácnost. K tomu moje šití a mužovo budování. 


V říjnu kromě jiného proběhlo několik kulových blesků. Tak se stalo, že se u mne ocitl sestřin stůl, můj byl dočasně v kuchyni a nyní je v obýváku. Stoly z kuchyně a obýváku jsou v Brně. Naši sousedi z nás musí mít pocit, že se pořád stěhujeme.


V neděli jel muž na otočku do Brna. Vzal sebou Jó a zbytek auta cestou zpět naplnil až po strop. Když jsem v osm večer viděla ty mořem vybělené větve na ohrádce, myslela jsem, že si dělá legraci. Když se ukázalo, že přivezl kromě desky na jídelní stůl, také banánovku s vánočními ozdobami, kubíčka po zemřelé pratetě, rýžovar, vatelín na nosítka a hlavně lyžařskou výbavu pro všechny naše děti a ještě tři další, myslela jsem, že mne klepne.

Jo, přivezl i Jůin snowboard a boty k němu. Jáík v nich dupe po bytě a hraje si na obra.


Po roce máme zrcadlo v koupelně, aby se holčičky mohly vzhlížet  a já  se mohla vyděsit pokaždé, když tam vkročím.

PS: Chtěla jsem se hlavně pochlubit tím, že jsem během čtrnácti dní našila dětem tepláky na celý příští rok. Jsou to ty dvě hromádky na první fotce, troje tmavomodré tam chybí. Ráda šiju v sériích, jde to rychleji od ruky, i když je to poněkud na jedno brdo.

2 comments:

  1. To se chlubíte právem, normální tepláky jsou nedostatkové zboží nebo šíleně drahé. My se také hezky rozjeli, ale teď nás stopla první vleklá nemoc, takže jsme dojeli :-(. Hana M.

    ReplyDelete
  2. Hanka má pravdu, tepláky jsou nedostatkové zboží hlavně na hubené děti. Jste moc šikovná.
    Já si na šití nedokážu stále najít dost času (hlavně mě to moc nejde), teď je prio jedna dárky pro Ježíška, ale musím objednat látky a po Vánocích se pustit do šití - hlavně děti budou potřebovat na jaro/léto kraťasy. Nechápu proč pro kluky nedělají kraťasy - říká se tomu ještě kraťasy, když jsou ke kolenům?
    Tereza

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.