27.9.18

Minimalismus v černé



Batoh na přání. Bez možnosti přepínání na tašku.





Z venku je možná strohý, ale uvnitř je ryze dívčí podšívka. 


Kožené detaily.


Detail přišití popruhu. Docela jsem se přitom vymýšlení zapotila, nejtěžší mi přišlo nastavit délku popruhu. Snad jsem se trefila. Prošito snad desetkrát, doufám, že to bude držet, i když pro příště se pokusím nějak vyřešit možnost přinýtování.


Ale díky tomu detailu, batoh moc pěkně sedí na zádech. 

Špinavé zrcadlo přede mnou, pracovní oblečení na mně, pracovní chaos za mnou. Pořád si slibuji, že si najdu nějakou modelku a nafotím s ní všechny varianty nošení pentabackpacku. Jestli tu nějaká taková fotogenická maminka s miminkem nejlépe z Prahy někde je, ať se prosím přihlásí. Jako odměnu  za modelkování nabízím pentabackpack.

8 comments:

  1. Evi, batoh je perfektní. A o modelce mám jasno.
    Jste to vy. Jste krásná, fotogenická a moc vám to sluší.
    Užijte si prodloužený víkend. Lenka B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, al ejá se na modelkování fakt necítím.

      Delete
  2. Evi, modelka jsi ty, to je jasny, miminko ti půjčím �� Jita

    ReplyDelete
  3. Já bych se hlásila 🙂. Mám sedmi ediční miminko a ráda vám ho půjčím na focení. Můžu i modelkovat, ale myslím, že se najdou větší talenty 🙂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Radko, mockrát děkuji za nabídku. Určitě ji využiji. Ozvu se Vám, co nejdřív.

      Delete
  4. Krásný batoh, moc se povedl. Jste moc šiková, batoh od vás nosím často. Vaše velká fanynka ;)

    ReplyDelete
  5. Modelka jsi ty Evi,o tom žádná...můžeš mít na sobě tepláky a sluší Ti to furt...v Brně můžu zapůjčit 2 malé modelky;-) ta starší za bonbón,mladší za mlíko(příp.jakekoliv jídlo) udělají vše...

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.