14.9.18

Co bude ještě na ZBJ


Obaly na knihy. Krásné látky, které jsem koupila, a pak nevěděla co s nimi.


Podzim je tady, což se projevuje nejen nižšími teplota, ale hlavně zataženou oblohou, při které se špatně fotí. Umotala jsem tři závěsy na květiny. Baví mne to, ráda by zkoušela složitější a složitější věci, ale co s nimi?







Tenhle je podle Jůina návrhu z chalupy. Josefínské uzly - dvojité a jednoduché.






Zatím nejsložitější kousek. Mám problém odhadnout délky vláken.



Krásný víkend všem!

7 comments:

  1. Evi nebudeš dávat ty závěsy na Fler? koupila bych si:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na Fler je budu davat az po tech slavnostech

      Delete
    2. Super, dík za odpověď.

      Delete
  2. Špatně se fotí - to záleží na objektu a úhlu pohledu. Celé léto jsem nebyla schopna vyfotit akvárium a rybičky, protože se dělaly děsné odlesky. Zrovna dnes, když vidím tu tmu prakticky od rána, tak si říkám, že je zase čas fotit akvária. :-)
    Drhané závěsy jsou velmi pěkné! Petra z Brna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Petro, to mne nenapadlo. prostě každému se hodí něco jiného.

      Delete
  3. Evi, ať se na slavnostech daří. Závěsy máte perfektní.
    Lenka B.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.