4.8.18

Střípky z rozpálené Prahy

Holčičky jsou u babičky a tak se s Jáíkem pečeme v Praze sami (naštěstí nejsem v práci, protože tam padají celorepublikové denní rekordy). Snažíme se trochu budovat, ale moc nám to nejde. 


Umotala jsem svůj první závěs na květináč. Ten úplně nejvíc "for beginners", ale až otevřou knihovnu, tak si půjčím nějakou knihu s názvem Macramé a na chalupě budeme s dětmi motat a drhat.


Květináčky. Ten nejmenší je nález od popelnic.


Natíráme skříň od babičky.






Suvenýry ze severu. Tři na jedné fotce.


Po tácu na nožce jsem toužila dlouhá léta. 




Látky. Ze spoda: pro Jáíka na povlečení na chalupu, na zadní stranu deky, pro Jáíka pro radost, pro mámu pro radost.


A na větvi vzpomínky na cestu na sever.


Při podrobnějším studii pohledu s tuleni jsem dospěla k tomu, že je to jen jeden tuleň ale zrcadlově obrácený. K tomu nápis "friends forever". Co si z toho mám vzít?

Připomíná mi to Jáíka, který nám s Jó vyjmenovával, koho má ráda. Ukazoval a říkal: "Já mám rád tebe, tebe a sebe a tátu a Jůinku."


6 comments:

  1. Dobrý deň, Evi,

    máte to tam krásne:-) Čím natierate skriňu, prosím? Ja som dostala doporučenia na kriedové farby zn. Annie Sloan, ale premýšľam, či ten samý efekt nedocielim aj Balakrylom.-) Vaša skriňa vyzerá (zatiaľ) krásne matne.

    Prajem chladnejšie dni,

    Kata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skříň jsme opravdu natírali barvou od AS. Je krásně matná, povrch ale neni úplně hladký, jak je človek zvykly od jiných barev. Ale možná je to naše chyba. Tohle je odstin Duck Egg Blue, ale 6dá se nám spíš zelený než modrý.

      Delete
    2. Je možné, že povrch sa "vyhladí", keď ju navoskujete. Máte od nich aj vosk? Krásna je ich farba Paloma (videla som na vlastné oči u kamarátky) a Paris Grey. Práve si pochvalovalat, že sa nemusela nejak zdržovať s prípravou, rovno na to šla farbou. Žiadne brúsenie .. to ma nadchlo.-)
      K.

      Delete
    3. Vosk mám a testovala jsem ho na méně viditelném místě a úplně mne to nepřesvědčilo. Ještě uvidím, co s tím udělm. odstíny barev jsou ale všechny krásné.

      Delete
  2. Tu pánev máme taky, už pár let, slouží skvěle a plánujeme pořídit ještě jednu na palačinky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já se s ní teprve zaučuju a palačinky mi na ní moc nešly.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.