22.5.18

Deka pro sousedovic miminko


Narodilo se nám v domě miminko. Jeho maminka si vybrala u mne v krabici vybrala látku s retro autíčky a zbytek nechala na mě. Zrovna jsem měla vyhlédnutý vzor Penny Patch Quilt.  Jsou to vlastně samé čtverečky, takže na ušití je to velmi snadné, ale díky tomu, že nejmenší čtverečky jsou hodně malé (3x3 cm po sešití), tak sešití top-quiltu chvíli trvá. Deka se myslím povedla, ale fotky se nevydařily, špatně jsem ostřila. 



Všechny látky jsem měla doma. Často jsou to nějaké zbytky z jiného šití nebo jednobarevné látky koupené do zásoby.


Zadní strana je tentokrát také ze zbytků. Odolala jsem nákupu látky na zadní stranu a raději využila, co bylo doma.

  





Více o vzoru se dočtete tady. Vzor se hodí jak pro začátečníky, kteří už mají jednu deku za sebou, tak na zužitkování zbytků (v případě miminkovské deky určitě).

3 comments:

  1. Deka je moc hezká, líbí se mi využití různých zbytků. Mám jenom jeden dotaz: kde na to bereš čas? Ja mám pocit, že při práci na full time jsem ráda, že jsem ráda. Zatím jsem uháčkovala jenom jednu deku (využívám čas ve vlaku na cestě do práce), šití si sebou bohužel nevezmu.

    ReplyDelete
  2. Ježiš ta je krásná, moc se povedla! Kdybyste lépe ostřila, tak mi bouchne monitor ;) A děkuji za odkaz, ráda jej využiju. Krásný den :)

    ReplyDelete
  3. Evi, deka se vám moc povedla. Taky nechápu, kde berete čas. Jste dobrá.
    Lenka B.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.