22.4.18

Závěsy do ložnice


Šest metrů té nejkrásnější režné látky čekalo až na ně budu mít čas. Až budu mít někdy za světla ničím nerušené dvě hodinky.




Ježišmarjá, vydralo se mi z úst, když jsem poprvé vešla do ložnice, kde závěsy čerstvě visely. Byl to šok, jak jim to tam slušelo, ačkoliv jsou hned vedle mého šicího skladiště. Jsem tak ráda, že jsem se odhodlala drahou látku koupit a závěsy ušít, i když tu třeba budeme bydlet už jen rok. Mám po krk všech těch provizorních řešení posledních devíti let, kdy jsme na jedné adrese vydrželi v průměru dva roky a já si říkala, že nemá cenu to řešit nebo řešení odkládala na později.


Odstřižek látky. V týdnu chci vybrat ten správný odstín barvy na skříň. Další krok k zařízené ložnici.

4 comments:

  1. Krásná látka <3 Také si říkám, že zabydlování nebudu řešit, ale pak mi to nedá. I když na chvíli, nebudeme přece bydlet v holobytě ;) A závěsy se užijou kdekoliv, jedny se se mnou stěhují už 7 let, vždycky je jen upravím podle oken a slouží stále :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta látka je fakt překrásná, těžká a přitom splývavá. Cena bohužel hrozně vysoká. Takže přešívat je budu asi donekonečna ;-), aby se vyplatily.

      Delete
  2. Povedlo se ti vybrat velmi pěknou látku :) Má mamka si taky vyrobila svoje vlastní závěsy, tak mě to taky chvíli lákalo, no nakonec vyhrály provázkové záclony a to díky snadné údržbě :)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.