13.1.18


Všude se teď řeší prezidentské volby. Taky jsem byla volit. Poprvé sama, jen s Jáíkem neb muž jel lyžovat a holky na výlet. Volila jsem rozumem, ale i přesto jsem se u srdce tetelila blahem. Asi by se hodilo napsat, že nad tím, že vůbec máme možnost volit, ale já už jsem taková přízemní a jen jsem si užívala krásného prostředí budovy, kde jsem volila. Přemýšlím o tom, že by bylo vlastně fajn si vyřídit voličský průkaz a obrazit další prostory, do kterých se člověk jinak nedostane. Tedy pokud tam nechodí na třídní schůzky. Sem bych chodila moc ráda.





Loni jsem ulítávala nejdřív na klikách (tady kliky nestály za nic), pak na dlažbě. Obojí už máme v novém bytě vyřešené, ale pořád hledám ty správné lustry a tak teď všude koukám hlavně po světlech.






Do chodby nutně potřebujeme koule, o průměru  30 cm a na mosazné tyči. DVĚ. To je ten problém. Sehnat v bazaru jednu by ještě šlo, ale dvě stejné? 


A tady jich mají tolik. Jen ty tyče nejsou mosazné, ale aspoň jsem naživo viděla, že se mi moc líbí i varianty z čirého skla.


Krásný volební víkend! Já doufám, že se sem ještě jednou podívám :-)

2 comments:

  1. Evo, podíváš!:)) Ty lustry jsou krásný, my máme k dispozici takové bílé koule, ale šroubovací rovnou do stropu. A pak takové ty broušené. Tak kdybys chtěla.. Tak držím(e) (si) palce za 14 dní;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dáši, děkuji za nabídku. Šroubovací koule se dají sehnat bez problémů (taky tu dvě máme), ale ty velké, těch mám teď plnou hlavu.

      A 14 dní se mnou půjde volit i můj drahý muž, tak o jeden hlas víc.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.