13.12.17

Radost


Nevěděla jsem, jak dnešní příspěvek nazvat a nakonec mi z toho vypadla "radost". Radost z toho, že po týdnu odloučení od mých mužů jsme zase spolu. Radost z toho, že u nás teď vládne pohoda. Nevím, jestli předvánoční, ale pohoda. Muž byl v Brně na operaci, kdy mu tahali šrouby z nohy a je na něm vidět velká úleva, že to dobře dopadlo. Vesele tu chodí bez berlí a těší se na lyžařskou sezónu.


Já mám velkou radost u toho, že došila poslední předvánoční zakázku a další už neberu. Tohle nosítko  -  mei tai -  je ušité ze staré sukně na přání jedné mojí zákaznice. Kromě nití a cedulky na něm nejsou žádné nové materiály a to se mi moc líbí.

A já letím pověsit prádlo na zahradu, kde k mé radosti krásně schne a pak poběžím (doslova) pro Jáíka do školky, kde se mu moc líbí.

Hodně radosti i do vašich životů!

4 comments:

  1. Milá Evi, to je moc dobře, že zase vládne pohoda.
    Hlavně ať dlouho vydrží.
    Ono zase bez těch těžších období bychom si ji tolik nevážili :-)
    Krásné svátky !!!!
    T.

    ReplyDelete
  2. Evičko♥♥♥ Mám radsot s tebou:-) Veronika

    ReplyDelete
  3. Z té fotky pohoda dýchá.
    Krásné nosítka. Vy jedete na plno. Jste dobrá.
    Krásný adventní čas.
    Lenka B.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.