1.12.17

Dohnala jsem přítomnost


V létě na chalupě jsem ve výhodné slevě (nakonec až tak výhodná nebyla) koupila dva poukazy na fotoknihu. Až doma jsem zjistila, že by mi býval stačil jeden. Na fotoknihu za rok 2016. Jenže i přes mé snahy se spoukaz nedal prodloužit a tak jsem musela během necelého týdne vytvořit fotoknihu za rok 2017.  Stočtyřicet stran plných fotek. Stihla jsem to. Už je odeslaná, už se vyrábí. Dohnala jsem přítomnost. Odteď začínám žít (a tvořit) fotoknihu za rok 2018.


Na obal fotoknihy tradičně dávám fotky z "ateliérového" focení našich dětí. Snažila jsem se, ale bylo málo světla (taky jste si všimli, že poslední dobou svítí sluníčko někdy mezi 11. a 12.) a fotky jsou rozmazané. I tak jsem jednu vybrala. Děti si tentokrát focení užívaly, hysteráček přišel až nakonec.

Tahle bude na fotoknize (je ostrá a všichni se na mě dívají).

 Byla to jízda :-)

 Došlo i na akrobacii.


A na jógu.



Krásný víkend všem! 

4 comments:

  1. Máš můj obdiv. Fotit (a použitelně vyfotit) tři (vlastní) děti najednou musí být umění. Mně stačí dvě :)

    ReplyDelete
  2. Použitelně to právě tentorkát moc nebylo, kvůli té tmě. Snad zítra se poštěstí udělat fotku pro babičky.

    ReplyDelete
  3. Máš krásný děti :) Já ty svoje tři poklady zvládnu přijatelně vyfotit jen venku, doma je to neřízený pytel blech. Ale nevzdávám to, jednou to určitě přijde :)

    ReplyDelete
  4. To jsou opravdu nádherné fotky!

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.