7.9.17

S plážovou taškou po létě ...


... je to jako s křížkem po funuse. To jsem celá já. Ale jsem ráda, že jsem dvě stejné pruhované tašky mezitím vším balením zvládla ušít. Nafotit a vystavit na Fler jsem už je holt nestihla. Však ony si počkají do příštího léta. Nafocená je jen jedna. protože obě jsou úplně stejné až na barvu zipu. Já vím, že jsou švadlenky, které nešijí dvě stejné věci, ale když už jsem měla jedné krásné látky dost na ušití hned několika tašek, byla by škoda ji zase 10 let syslit.


Nafotit něco v Jáíkovi přítomnosti je další výzva. Nakonec se mi pár fotek bez něj a jeho rýče přece jen povedlo a ty najdete brzy na Fleru. Po chvíli ale zašlo slunce a zip už se mi vyfotit nepodařilo. 








Kdo by se na něj zlobil? Jeho úsměv a zářící oči lámou všechny ledy.

1 comment:

Děkuji za Vaše slova.