6.6.17

Kabelky ze zbytků, jeden restík a šití bílou nití V


Zase se mi tu nahromadily zbytky látek po šití nosítek. Vznikly z nich čtyři kabelky v patchworkovém stylu. Mám pro ně slabost, i když se šijí o dost déle. Jsou tak krásně měkké a veselé.


Kombinuji většinou je vzorovanou designovku s jednobarevnými nebo puntíkovanými látkami. Kombinování více vzorovaných látek, pokud nejsou z jedné kolekce, mi už přijde jako vyšší level látkové kombinatoriky. Ten skvěle zvládá třeba paní z blue elephat stitches, já se raději držím při zemi.


Podařilo se mi došít jednoho kostlivce. Měla do být kabelka, ale nějak se jí zašpinilo koženkové dno a tak vznikla toaletka. Zip jsem recyklovala z mikiny, kterou jsem rozstříhala na plínky.


No, není to krasavec, jeden kovový? Jezdí se s ním parádně.


Od ledna mi tu ležel poslední kousek merino beránka a čekal až si někdo objedná podložku do kočárku na přání. Tady je ještě rozešitá.  Oba obrázky na zdi jsou od Jó. Ovečky tvořila ve školce ze zbytků merino beránka, které jsem do školky přinesla. Já sama bych neměla trpělivost se svými dětmi takhle náročně tvořit, ale Jóiny paní učitelky ji naštěstí mají. Díky jim za to.

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.