1.6.17

Dva pracovní dny v Brně


Neptejte se mě, proč Pražáci organizují mezinárodní vědeckou konferenci v Brně. Sama pořádně nevím. Z celkových čtyř dní, jsem se účastnila jednoho, plus jeden den jsem vše pomáhala chystat (třeba přenosit sto židlí z místa na místo B a jiných padesát z místa B na místo A). I tak to stálo za to.


Přiznávám, že dřív pro mne byly konference spíše o cestování, večícrích a jídle na kofíbrejcích než o vědě. Ale mateřství a rostoucí věk člověka změní. Nyní jsem si užívala toho, že můžu poslouchat skvělé přednášky a být ve společnosti lidí, kteří mají stejné (vědecké) zájmy jako já.

Místo pro konání koference bylo vybráno nanejvýšíš pečlivě. Dekorativní, historické a nejen to, byl zde učiněn asi ten největší brněnský vědecký objev.










 


 

Něco na těch kofíbrejcích přece jen je ;-)




Jeden můj kamarád vědec mi líčil, jak je po prvním dni maximálně po prvních dvou dnech na konferenci tak plný dojmů a nových nápadů, že by jel nejraději hned zpět do práce, aby je mohl všechno vyzkoušet.  Já jsem si jistá, že bych zvládla i ty další dva dny plné přednášek a jeden den výletní, ale rodina volá (je to zákon schválnosti, ale jela jsem na první konferenci po 9 letech a jako na potvoru se ve dvou z nich kryje s konferencí, které se účastní můj muž).  I tak byl ten jeden den velkým přínosem a inspirací do další práce. Hned s kolegyní víme, co máme vyzkoušet. 

2 comments:

  1. Taky ráda jezdím na pracovní meetingy, užívám si hotelů (spíš toho, že až skončí práce, mám večer jenom pro sebe), jídla (skvělé a navíc to nemusím chystat). Akorát ty cesty jsou docela stresující, obzvlášť lety s přestupy po Evropě. Nejvíc mi učarovalo Finsko, kde jsem v centru Helsink narazila na českou restauraci Vltava.
    Jinak, v Brně na Lesné vznikl bezobalový obchod (mají stránky na FB bezobalovyobchod)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matildo, tak to zní skvěle. Hotely mají něco do sebe. Díky za tip na obchod, doufám, že si na nás počká až se vrátíme do Brna. Stýská se nám po něm.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.