23.1.17

Šití bílou nití

Letošní leden jsem se rozhodla dohnat aspoň pár dlouhodobých restů. Pořád pracuji na snižování stavu látek u nás v domácnosti. Ve velkém domě se to množství snadno ztratilo, ale tady v byť v obřím bytě  mám ty zásoby dennodenně na očích a tak mě to víc nutí s tím něco dělat.


Bílá barva se lednu a k tomu letošnímu obzvlášť hodí. Vyhrabala jsem tedy část bílých látek a jsem odhodlaná z nich něco rozumného do konce ledna ušít. Většina z toho sice zase skončí u nás doma, ale přemístí se z kategorie "zbytečně koupená látka" do kategorie "nezbytný bytový doplněk". Při pohledu na nějž nebudu mít výčitky svědomí, nýbrž pocítím hrdost (aspoň doufám).


 Následuje série fotek s medvídkem Péťou, který momentálně nahradil žehličku, malé kladívko a bagr v kategorii nejoblíbenější hračky. Jáík si ho pojmenoval sám (asi podle poníka Péti z Prasátka Peppy) a nosí ho skoro pořád sebou.

Na sobotní nákup do pekařství.

  
Když si zkouší košík od babičky jako klobouk.

 
Když si s tatínkem čtou v posteli (jsou teď bezva parťáci, aspoň k něčemu je ta mužova zlomená noha dobrá).

 Z ruky ho nedá ani když nese tátovi pivo z komory (je tam vychlazené jak ze sedmého schodu).

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.