15.10.16

Malé i větší radosti

Nejdřív ty malé materiální - pásek z dobročinného obchodu - sice z koženky, ale ke kostýmu na Stříbření jako dělaný. Látka za zadní stranu deky, dlouho jsem hledala nějakou za dobrou cenu a tohle je konečně ona.


Poté velké kulturní - dnešní přednáška k výstavě Cranach ze všech stran v Národní galerii. 


A nakonec radost u srdce - znovuobjevení tohoto reliéfu. Tolik let jsem nebyla v Šternberském paláci, ale hned, jak jsem začala stoupat po schodech do druhého patra vzpomněla jsem si na něj a byl tam, pořád stejně nádherný.

4 comments:

  1. Ten relief je opravdu nádherný, na fotku jsme dlouhpo hleděla, než jsme četla dál..máma a dítě:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ji dřív milovala hlavně kvůli těm římským nosům, ale ted coby matka v ní vidím mnohem víc.

      Delete
  2. Evi, radosti jsou potřeba. Včera jsem jen tak sama! vyběhla na dvě hodinky ven a bylo mně blaze... Mávám ku Praze:-) Nicenka

    ReplyDelete
    Replies
    1. pro tebe musí být dvě hodiny jen pro sebe úplný zázrak. Jen houšť takových chvilek.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.