1.9.16

Prvního září v Praze

Tak jsem zase tady. V létě jsme se úspěšně přestěhovali do Prahy, užili si slunce v Chorvatsku i deště na chalupě, o tom podrobně někdy jindy. Teď jen pár fotek a slůvek pro babičky.
Jó v nové školce. Spokojená, už se pomazlila s oběma učitelkami, potvůrka jedna nevěrná, a našla si kamarádku.

Jáík v parku buduje s mojí pomocí ohýnky a opéká špekáčky.


Fotku Jů dodám (dodána a zase smazána). Tu vedl do školy muž. Zítra povedu obě holky a jsme zvědavá, jak to zvládnem (zvládli jsme to parádně). Škola i školka jsou od nás pár zastávek, bohužel každá na jinou stranu.

Naše nová ložnice. V domě jsem měla vlastní pracovnu, tady v pražském bytě mám velký šicí kout v ložnici. Můj původní pracovní stůl i šuplíčky pod ním zůstaly v Brně, tady v Praze mám stůl z vyřazeného kancelářského nábytku. Má hlubší desku, oblé rohy a krásné podnože.

6 comments:

  1. Evi, zdravím a ať se Vám v Praze dobře žije!

    ReplyDelete
  2. Ahoooj!! Už jsem poslední dny nakukovala, jestli tu něco nebude... :-) Stejně jako Katka přeju, ať se vám v Praze dobře žije.

    ReplyDelete
  3. Evi, myslela jsem na vás a taky přeju krásný dny:-)
    Pusu!
    Veronika

    ReplyDelete
  4. Holky, děkuji za milá přání. Máme se fajn.

    ReplyDelete
  5. Přeju, ať je vám v Praze dobře:-) Nestavíš se na pletení? V listopadu budeme v kavárně Lajka:-))

    ReplyDelete
  6. Vítejte v Praze. Ať se vám zde dobře žije. Ke společnému pletení v kavárně se ráda připojím.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.