17.6.16

Vítěz giveaway


Omlouvám se všem, kteří napjatě očekáváte, kdo nakonec vyhrál lékárničku. Výherkyni jsem poctivě vylosovala hned v úterý večer, ve středu dopoledne vyfotila důkazní fotku (která je rozmazaná) a pak se mi rozbil monitor (spadla mi na něj činka) a nemohla jsem pracovat na počítači. Dnes už máme monitor nový, takže mohu světu oznámit, že vyhrála paní Matilda. Gratuluji. Ať lékárnička dobře slouží. Ostatní lékárničky budou k prodeji na Fleru nebo s malou slevou na mém mailu.

3 comments:

  1. Koukám, že cvičení s Jill může být i nebezpečné. (Stalo se to při tom?) :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zuzi, až tak akční rozhodně nejsem, že bych tu házela činkami. Dost nešikovně jsem je odkládala na parapet nad monitorem. Ve středu jedna spadla dolů přímo na monitor, povalila ho a on překlopil na plechovku s tužkami a to mu bylo osudné. J

      Delete
  2. Jéé, děkuji moc, už jsem dlouho nic nevyhrála. Můžeš mi ji nechat zase na Lesné v práci jako minule plínky? Až tam půjdeš. Moc se těším, pak pošlu foto lekárničky v akci.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.