28.6.16

Pro Jůinu paní učitelku



Taštička pro tu nejmilejší a nejveselejší paní učitelku. Do ní mandle v cukru na zotavení nervů po školním roku. Snad jsem se trefila do vkusu a taštička zůstane paní učitelce jako vzpomínka na naši Jů.

Pořád bojuji s nákupem dalších látek. Tak ráda bych kupovala, ale pak se mi tu hromadí a už se děsím, že jen samy látky a klubíčka zaberou při stěhování celé jedno auto. Zatímco jiné věci většinou nemám problém poslat dál, zrovna  látkami je to pro mě opravdu problém. Vždy najdu něco, k čemu by se mohly ještě hodit.

Tahle taštička je ze zbytků z jiných projektů a z koženky koupené do zásoby.

5 comments:

  1. Krásná, určitě se bude líbit a udělá radost.
    Btw.: Kdy se vlastně budete stěhovat?

    ReplyDelete
  2. Evi, krásná taštička. Na stěhování silné nervy. S látkami tě chápu, mám to stejné s klubíčky..:-)
    Krásné léto.
    Bohunka

    ReplyDelete
  3. Dobrý večer, taštička je nádherná a z korálků na ni jsem nadšená. Jen mám hloupý dotaz - všimla jsem si na více blozích, že maminky mají pro paní učitelky taštičky - na co ty taštičky jsou? - na psací potřeby? Taky jsem letos řešila co dát paním učitelkám ve školce - nakonec jsem to vyřešila pečeným čajem. Lada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lado, taštičky jsou na všecno možné. Na co se budou hodit. Já mám podobnou na svou osobní kosmetiku, šminky a šperky, když někam jedem.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.