31.5.16

Dvacet měsíců


S dvacetiměsíčním Jáíkem už mi to přijde jako velká pohoda oproti době, kdy byl miminko. Daří se nám spolu komunikovat a na spoustě věcí se nějak domluvit. Obvykle spí jedenkrát denně asi hodinu a půl, většinou to vychází na dopoledne a je to něco, co mě drží v psychické pohodě. Dnes spal jen deset minut a ten čas jen pro sebe během dne mi velmi chyběl.

Fascinuje mě jeho fascinace auty, motorkami a stavebními stroji. Denně chodíme na místní stavbu pozorovat bagr, válec a náklaďák. Umí pojmenovat válec, džíp, dodávku. jeřáb, popeláře, taky dřevo. Prostě slovní zásoba je úplně jiná než byla u našich holčiček.

Naprosto v pohodě tráví čas s dospělými členy rodiny, to mu vůbec nechybím. Zato když jsem doma a odejdu do jiné místnosti, to mě postrádá hned.

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.